Повернення або обмін товару
Якщо Ви замовили та отримали товар, який не відповідає представленому на сайті, Ви можете його повернути без додаткової оплати.
Товар належної якості можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня продажу , якщо:
- товар не використовувався,
- не порушена його упаковка, пломби, фабричні ярлики не пошкоджені,
- збережено його товарний вигляд,
- є документи, що підтверджують покупку.
Товари, які не підлягають обміну/поверненню*:
- пухово-пухові вироби
- постільна білизна
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшки для годування тощо)
*Дані згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»
При поверненні товару з інших регіонів України згідно з тарифами служби доставки.
Після того, як співробітники нашої компанії перевірять товар, що надійшов на повернення або обмін, гроші повертаються клієнту або проводиться обмін відповідного товару.
Повернутись або обміняти товар можна зв’язавшись з нами за телефоном: +38 (068) 712 5115
Зробити повернення товару можна у особистому кабінеті. Дивитися інструкцію
Зверніть увагу! У зв’язку з тим, що більшість товарів нашого магазину не підлягає поверненню/обміну, просимо Вас серйозно поставитися до вибору товару.
Відповідно до закону прав споживачів подушки, постільна білизна, пледи, ковдри, покривала, рушники та інші постільні речі належної якості не підлягають поверненню/обміну.
Витяги із Закону України «Про захист прав споживачів» (№ 3161-IV від 01.12.2005 р.):
«Обмін непродовольчого товару належної якості провадиться, якщо зазначений товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також товарний чек чи касовий чек, видані споживачеві разом із проданим зазначеним товаром. Перелік товарів, які не підлягають обміну на підставах, зазначених у цій статті Закону України.
«Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно споживачем, що його набуває.»
… «При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача поверненого товару, не пізніш як за десять днів з дня пред’явлення споживачем відповідної вимоги.»
Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172
ПЕРЕЛІК товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню):
Непродовольчі товари:
- швейні та трикотажні вироби
- пухово-пухові вироби
- постільна білизна
( Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 ( 1317-2003-п ) від 20.08.2003, N 1642 ( 1642-2004-п ) від 13.12.2004, N 1173 (1170-2.12) ) За ГОСТом 19917-93 матрац відноситься до категорії «Меблі для сидіння та лежання». Подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільні речі відносяться до категорії «Швейні та трикотажні вироби».
Повернення коштів
Кошти у разі повернення товару надходять клієнту зручним йому способом, заздалегідь узгодженим з менеджером.
Повернення коштів здійснюється протягом 3-5 робочих днів із моменту отримання товару співробітниками нашої компанії.