З загальною аудиторією в 2,7 мільярда глядачів в 183 країнах щорічно і більше 80 мільйонів передплатників у соціальних мережах, LaLiga є однією з провідних спортивних ліг світу. Це спонсорство значно розширить можливості PUMA по просуванню на поле і зміцнить її позиції в якості провідного світового футбольного бренду.
PUMA додає LaLiga в один список з футболістами PUMA, включаючи деяких з кращих гравців в LaLiga: Луїса Суареса, Антуана Гризманна, Яна Хмари, Самуеля Умтити, Санті Касорли, Марка Бартри і Джовані Ло Селсо.
Цінності PUMA – бути сміливими, впевненими, рішучими і радісними – чудово поєднуються з цінностями LaLiga: командна робота, подолання, рівність, повага і терпимість, чесна гра і автентичність. Обидві компанії поділяють міжнародне бачення, прагнення отримати кращий продукт і перетворення суспільства через універсальні спортивні цінності.
«Ми дуже пишаємося партнерством з однієї з, якщо не з кращої футбольної лігою у світі», – сказав Йохан Адамссон, директор спортивного маркетингу PUMA. «М’яч є найважливішим елементом у футболі, це спонсорство є втіленням продуктивності. В La Liga беруть участь одні з кращих команд і гравців у світі, і це ще один крок у наших зусиллях по досягненню «Немає футболу без PUMA, який забезпечує ще більшу глобальну доступність для нашого бренду».
Хуан Карлос Діас, директор по маркетингу і комерції LaLiga, додав: «Для історичного спортивного бренду, такого як PUMA, це велика честь одягати великі команди, важливих спортсменів і визнаних артистів. Приєднавшись до LaLiga, кращої національній футбольній лізі в світі ми внесемо всі свої технічні рішення. Ми переконані, що ця угода буде дуже плідним для обох компаній і дозволить нам продовжувати вирішувати наші майбутні завдання».